It's just a "show" performed at the Tokyo Skytree. It must have been fun for those who were there at the event, but for me, who only watched from afar, I don't have much to say. For me, this "show" is completely irrelevant, both to the story and to entertainment; it's completely forgettable. I don't think it's worth seeing here. Maybe for those who were at the tower it was unforgettable, but from afar it's just another random animation out there. I don't recommend it because it's a pure waste of time. My final score is 1, and this score is due to the irrelevance of this show. =================================================================================================================Versãoem Português=====================================
É apenas um "show" feito na Tokyo Skytree.
Deve ter sido divertido para quem estava lá no evento, mas para mim que só assistiu de longe não tenho muito sobre o que opinar.
Para mim esse "show" é completamente irrelevante, seja para a historia ou para diversão, algo completamente esquecivel.
Não acho que valha a pena ver isso aqui, talvez para quem estava lá na torre tenha sido algo inesquecível, mas de longe é só mais uma animação qualquer por ai. Não recomendo pois é pura perda de tempo, minha nota final é 1, essa nota se deve pela irrelevância desse show.